7 dec. 2011

Temakerskans telåda

Mycket vatten har flutit under broarna och mycket te har druckits och blandats sedan sist. En temakerskas liv och leverna är faktiskt i ständig förändring. Från och med den 12 januari 2012 får Ni höra mig som programledare och kock i P1s MENY! Jag tar över efter Tomas Tengby den 12 januari men redan den 5 januari är jag med som Tomas Tengbys gästkock. 


Vi tänker att övergången inte blir så chockartad då? Tomas fokuserar på vardagsmaten och jag på helg och festmat. Att inspirera till att laga mat och att njuta mat är min mission! Vill Ni hänga med på vad som sker under inspelningarna? Bli vän då med mig på Facebook.


Så här ser iallafall en av mina två telådor ut just nu hemma i köket. Jag njuter goda koppar te från jordens alla hörn - dagarna i ända - och planerar och lagar mat. En massa annat spännande har också hänt - och händer! Jag lovar att återkomma snarast!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar